onsdag 1 december 2010

Förlåt

Till att börja med kan väl ett förlåt vara på sin plats. Jag har inte orkat blogga. Jag vet inte hur många som faktiskt bryr sig och faktiskt så spelar det egentligen ingen roll.
Jag är ganska apatisk när det kommer till allt just nu och det enda jag orkar med att blogga är tumblr. Inte ens min egentliga tumblr (som jag inte länkar till, för jag vill inte att folk som känner mig ska följa den) orkar jag uppdatera ordentligt men jag lägger upp lite bilder på katter på ccaattss typ en gång om dagen. Alltså inte luddiga söta Umbridge-katter eller roliga söta lolcats utan bara snyggt fotograferade katter. Klicka bara så ser ni.

I alla fall. Här är lite grejer som jag har köpt. Det här är ingen sån blogg, jag vet. Jag ville bara visa upp att jag nu har gjort något konstruktivt för första gången på jag vet inte hur länge.

Spets. Jag gillar't.

Flanell. Jag har bestämt mig för att den här skjortan nog har tillhört en kanadensisk skogshuggare innan den kom till second hand-affären jag hittade den i.

En kinesisk Rolex. Också känd som Lolex.

Pepparkaksform i form av Taj Mahal och jordklotet som julgranskula. Jag vet inte ens vad jag gör i bilden. Jag är väl egocentrisk och hipster kanske.

Det lär dröja minst lika länge tills jag kommer tillbaka igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar