tisdag 22 september 2009

Blondinkisskenza!

Varför är de tre mest lästa svenska bloggarna så VÄRDELÖSA!?
Kanske blir min blogg mer attraktiv om jag skrver såhär:
ååååh, heeej, jag har en yttepytteliten hund som heter Armani och är blond och har väteperoxid i hjärnan och choklad är gott men det sätter sig ju på lååååren direkt! Läppstift är fint och min nya layout är gjord i en gammal version av photoshop av en MONGOLOID med SPASMER I HÄNDERNA!!! Jag är vipgäst på kändispartyn men det är bara dåliga kändisar som är där, VeckoRevyn är sveriges bästa tidning, Tokio Hotel är världens bästa band och mina söötisar [namn] och [namn] är bara såå gulliga och bara värdens bästa vänner som jag bryr mig såååå mycket om och inte bara umgås med för att de är fulare än mig och ger mig bättre självkänsla. Mina idoler är Tyra Banks, Katy Perry och ANNA fucking ANKA!

D:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar