söndag 24 januari 2010

Jag har tråkigt och vill inte sova.

Jag är beroende av Indien just nu. Räknas det? Annars theobromin. (vilket är det aktiva ämnet i choklad)
Jag gillar saffransgult solgult guldgult. Just nu den här sekunden gillar jag gult.
Jag äter kanske kyckling igen, men jag ska aldrig mer äta fläsk eller nöt, insha Allah!
Jag säger ja till många saker. Ett frieri från Ben Whishaw till exempel.
Jag ger mig sällan in i skolarbete
Jag är duktig på musik. Och att teckna. Och att totalnörda.
Jag stör mig på fjortisar, fördomar och våld.
Jag läser det mesta. Just nu On The Road av Jack Kerouac.
Jag är vackrast, behöver jag ens fortsätta den meningen?
Jag skrattar åt roliga saker. Och tråkiga saker. Om jag är trött skrattar jag åt kissobajshumor.
Jag är en typisk 93:a. Or am I?
Jag har aldrig köpt sex. Det finns ganska mycket jag aldrig har gjort.
Jag är lycklig när jag lever i nuet. (Om det inte är på en mattelektion, då lever jag för framtiden eller det förflutna).
Jag trivs inte med min vinterjacka.
Jag är dålig på hjärnverksamhet av den typen som skolverket uppskattar.
Jag är rädd för smärta, aliens och Voldemort.
Jag älskar musik. Det här kan jag skriva ett helt nytt inlägg om någon gång.
Jag uppskattar tolerans, koreografin i filmen Rab Ne Bana Di Jodi och ett gott skratt.
Jag tror på människors goda vilja. Ibland i alla fall. Eller sällan. (Typ, my god Israel, Palestina, Talibaner, USA och Kim Jong Il, vad har ni för fel egentligen?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar