tisdag 6 juli 2010

So cancel on me again.

Hej jag är sur för nästan alla mina kompisar har varit på festival och haft roligt och några tågluffar men jag bara sitter här ensam hemma. Inte ens föräldrarna är hemma, och bror min går hem till kompisar och stannar borta till nästa eftermiddag, kommer hem med en burk energidryck i näven. Jag lyssnar mig igenom högen av vinylskivor jag köpt billigt utan att egentligen vilja ha dem. musique folklorique du monde - Mexique och Roland Pöntinen plays Russian piano music.
Jag har skittråkigt och paketet jag väntar på har fortfarande inte kommit fram.

Jag kommer ha så vansinnigt roligt sen. När alla andra har tråkigt ska jag ha roligt varje dag och aldrig någonsin tröttna, aldrig vara trött, aldrig sluta vara nyfiken och spännande. Aldrig vara hjälplös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar