onsdag 25 augusti 2010

Alejandro/Monster/LoveGame/Teeth

Jag kollade livefeeden på DailyBooth och fick upp en bild på en kille som äter ett hjärta (alltså ett stiliserat sådant, inte ett riktigt). Och så hette han Alejandro. Oavsiktliga Lady Gaga-referenser alltså. (Jag kommenterade och han postade upp ett foto av sitt Illinois state ID för att övertyga mig om att han faktiskt hette så. Kul att han trodde att jag trodde att han hade hittat på det. Och så sa han att han älskar Lady Gaga. Alejandro är sympatisk.)

Sen kollade jag vidare i feeden och fick se en röntgenbild av någon som fick sin disco stick avsugen. Jag önskar att någon hade tagit ett foto av mitt ansiktsuttryck då. Min haka slog i bordet ungefär.

(Jag såg alltså inte ut såhär. I wish I did, men såhär ser bara Lady Gaga ut (och förlåt jag är helt besatt av henne))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar