tisdag 8 december 2009

I don't believe in killing whatever the reason


John dog för 29 år sedan, herrejösses.
Jag gillar det inte.
Fast tänk om han hade levt, hade han klarat övergången till löjliga kommersiella musikvideor och synthpop med hedern i behåll? Jag tror han är mer legendarisk är Macca, inte bara för att han blev skjuten, utan också för att ingen har sett sådana här musikvideor med John Lennon.
Jag blir ledsen av sådant här. Johnny! Han kan ju inte vara död heller. blärgh!

För att... jag vet inte, fira? har jag gjort en spellista på spotify med lite orginal och lite covers. Tjohej!
Rubriken självfallet upfunnen av J.W.L. själv.
Runner up rubriker:
Dead as a doornail.
Living is easy with eyes closed.
Life is what happens to you while you're busy making other plans.
I don't know which will go first - rock'n'roll och cristianity.

1 kommentar:

  1. Ja, tänk om alla i Beatles hade levt idag? Det hade varit något.

    sv: Jaaa, Darin ba skrattar efter VARJE.MENING. men man får ha i åtanke att han var en pubertal 17åring då. Hehe.

    Daniel<3 hihi

    SvaraRadera