måndag 7 december 2009

अब सब एक साथ

Idag blev en kille i min klass chockad över att jag aldrig har rökt på, sedan erbjöd han mig att köpa, han hade lite i jackfickan sa han.
Verkar jag som en som röker på mycket?

On another note så är jag lite rädd för att fråga min indiske twitterkompis hur gammal han är, han går i college, så han är ju definitivt äldre än mig, men hur mycket kan man aldrig veta. Tänk om han bara, jaha, du är sexton? men då orkar jag ju inte snacka med dig fastän vi har samma musiksmak, filmsmak och förkärlek för varandras hemländer och -språk.
Buhubuhu. Vilka problem man har.
Bilden snodd härifrån.

1 kommentar:

  1. Ibland verkar det som att du önskar att du vore en sån som verkar ha rökt på mycket.
    gör inget dumt, det är du för bäst för!
    kram

    SvaraRadera