torsdag 18 mars 2010

Oskyldighet är överskattat.

Att vara lite förbjuden då och då är ju lite tuffare faktiskt, (btw liksom). Dessutom:
  • Liverpool. Något är aktuellt tror jag. Eftersom jag är med i svängarna så vet jag att de har vunnit något. Kanske. Tjoho.
  • Bombay Bicycle Club. Kan inte sägas för många gånger.
  • Jag ska vara i skolan 8:30 imorgon. Hahahahanejnejfansnälla?
  • Jag ritade tjugotvå Muhammeds igår, det ska bli hundra, men jag har inte hunnit dit riktigt än. Jag har kommit på att jag får göra så, för det är bara muslimer som ska behöva följa islams regler. Jag är ingen muslim, varför skulle jag då bry mig om vilka de får avbilda? De har, så vitt jag vet, bara en regel mot att avbilda honom, inte att kolla på porträtt som andra har ritat. Så vad klagar de på? Hur skulle det se ut om hinduer gick runt och utfärdade dödsdomar mot folk som åt nötkött? Det är samma sak. I alla fall när det är snälla teckningar. Och mina Muhammeds är inte rondellhundar.
  • LSMMTUAFIMC = Laughing so much my turban unravels and falls in my curry. Bästa fansidan på facebook.
  • They were poor, tired, worried men, but they were Indian, and any Indian man will tell you that although love might not have been invented in india, it was certainly perfected there. Tack så mycket Gregory David Roberts, you're not helping my bloody case!
  • ईल्वा. efter mycket om och men har jag nog bestämt mig för att det är så man stavar mitt namn på hindi. Några andra som jag vet läser den här bloggen stavas जोहाना, सारा och एमिली. Gissa vem som är vem!
  • Hockey är fortfarande bäst. Och fortfarande menar jag bandet och inte sporten. Finaste låten jao!
  • Jag är bäst. Faktiskt. Och jag har källor på det. Copypasteat från en konversation tidigare idag:
    [2010-03-18 18:48:44] Ylva Karlberg: omg I kick ass
    [2010-03-18 18:49:11] SkitIDetNi!: hell to the yeah
Nej, jag chattade inte med någon som heter "SkitIDetNi!", jag ändrade namnet och utgick från att ni skulle förstå det.

Toodaloo!

1 kommentar: