måndag 22 mars 2010

Slumpmässiga citat från slumpmässida sidor i min dagbok.

\\\
En blandning av resfeber och crushar håller mig vaken.
///
Han pekade på min trumpinne och sa "vad bra att du fick något till slut, jag siktar ju så dåligt." Se; han siktade på mig! Han tänkte på mig! Han såg MIG och tänkte specifikt att JAG skulle få något.
\\\
Gud vad jag skrek rakt ut när Sara berättade om den extra biljetten och Johanna roat stod i bakgrunden och log.
///
Goin' to Acapulco. Här sitter jag i baksätet av en vit Chevy i Mexico Citys förorter. GPSen är trasig.
\\\
Här inne är allt syntet.
///
Och han är inte listad som "in a relationship" på facebook längre. Jumping to conclusions hello. Eller? Hjälp jag vet inte, inte som om det skulle spela någon roll ändå.
\\\

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar