lördag 7 november 2009

Markus Krunegård igen då

Idag har jag koncentrerat hela min talang? kreativitet? hjärnkapacitet? whataver? på att komprimera ned hela radiosändningen med Markus Krunegård i P3 Live Session nu i onsdags till tolv spår. Jag har tamigtusan photoshoppat till ett skivomslag också med hjälp av en bild jag själv tog på radiohuset och en massa loggor och typsnitt och grejer jag hittade på markuskrunegard.se.
Det var ett idogt arbete.

01. Prinsessan Av Peking
02. Benny
03. Mitt Kvarter
04. Stjärnfallet
05. Lev Som En Gris Dö Som En Hund
06. Isande Diskant
07. Kär I En Borderline
08. Fel På Hjärnan
09. Trelleborg - Travemünde - Världen
10. Hollywood Hills
11. Hela Livet Var Ett Disco
12. Lika Barn Leka Bra

Ska nog photoshoppa fram en baksida till skivan också och faktiskt printa ut och bränna och allt sånt. För jag gillar min idé, jag gillar musiken, och jag gillar skivor mer än jag gillar mp3- och jpeg-filer.

3 kommentarer:

  1. du måste ju ladda upp det på typ pirate bay också?? annars känns ju hela grejen lite lönlös

    SvaraRadera
  2. mnjo, ronald whoeveryouare reagan. Tänkte det, men jag vetinteee... lite för lat för det. lägger upp det i en public folder på dropbox istället.
    eller har redan gjort

    SvaraRadera
  3. OMG va snyggt/coolt/aaaah!

    SvaraRadera