onsdag 25 november 2009

Oooooo... Foxy Lady! (Here I come, baby)

...sådär ungefär tänkte nog min gamla dreadlock när den lånsamt arbetade sig tillbaka in i min hjärna och beordrade mig att ta tillbaka den.
Den är tillbaka nu. Fast på min vänstra sida istället för högra. Dreaden. Min lilla dreadlock som jag älskhatade hela sommaren.
Jag längtar tills den är redo för pärlor. Då kommer jag se ut som Jack Sparrow, fast snyggare, och Johnny Depp blev People Magazines sexigaste nu levande man i år så det säger inte lite.

Blir hemghorda dreadlocks snyggt i tunnt skandinaviskt hår? undrar ni kanske... och nej, det ser ut som skit, i alla fall i början.. Men jag bryr mig inte <3
Det är för övrigt (tyvärr?) inte jag på bilden.

1 kommentar:

  1. åh fina minnen - du o jag o vilma i tältet på p&l
    (oj vad fel det där lät nurå)

    SvaraRadera