söndag 15 november 2009

Västerbron & Vampires

Jag är medveten om att jag distansierar mig från halva jordens befolkning med det här inlägget, men eftersom bara en av de fyra som följer den här bloggen är kille, och han dessutom inte ens orkar läsa vad som står, så orkar jag inte ens bry mig.

Visst suger det när det enda som håller en uppe är stora doser av ibuprofen, paracetamol eller i värsta fall typ morfin? När man inte kan gå in i en vanlig affär utan att freaka sönder på att vissa livsmedelsföretag helt allvarligt verkar tro att "vegetariskt" är en smak. När man inte har någon aptit på något annat än choklad. När man helst inte vill öppna munnen på hela dagen trots att man i vanliga fall kan prata hur mycket som helst. När man blir helt apatisk, inte ens hittar någon musik man vill lyssna på, och bara längtar efter att klockan ska bli halv tio så att man kan gå och lägga sig.

Är halva jordens befolkning verkligen varulvar eller är det jag som är alldeles särskilt uppfuckad?

Alla som fattade rubriken får fem poäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar