tisdag 24 november 2009

Va?

Ursäkta om jag låter dissig. Men FUCK Emmaboda! Jag blev just inbjuden att delta i ett facebookevent, att följa med till emmaboda.
Nej tack.

För få dagar, för litet/töntigt/sämst, och för dåligt ställe (Småland, nej!). Okej; Krunis, Detektivbyrån och Skansros låter ju rätt trevligt, men artisterna gör ju sommarturnéer, right? Och de åker på så många trevliga festivaler som möjligt, i alla fall de svenska artisterna lär komma till rätt många festivaler i svea rike. Krunis kommer till P&L också, och dit kommer också The Ark. The Ark överglänser det mesta i min nostalgiska romantiserade värld. Och P&L ligger mitt i stan, en hyfsat stor stad också. Bekvämlighetsfaktor sju miljoner.


Min första prioritet sommaren 2010 är Paris, min andra prioritet är Peace & Love, min tredje prioritet är att undvika roadtripping i Amerikat, På Drift är ingen familjeförteelse, okej?

1 kommentar:

  1. jag tänker åka till emmaboda OCH peace and love. YEAH!

    SvaraRadera