torsdag 22 april 2010

En av de bästa presenterna jag någonsin fått.






I julas fick jag ett build-your-own-kaleidoscope av Sara och Johanna. Det var min absolut bästa julklapp. Vi byggde ihop det tillsammans och skrev och ritade sen på röret, det var nämligen vanlig brun papp, och det tyckte vi var lite trist.
Så nu står det i mitt rum, kalejdoskopet, och dammar lite, men när jag plockar ned det från hyllan så blir världen så vansinnigt vacker och texten I am not young enough to know everything som står skrivet längs med kanten gör mig helt varm inombords.

Q: vilken bild var din favorit? Jag tycker om nummer två.

3 kommentarer:

  1. Åh ja den! Och gud jag kan inte riktigt välja...Alla är så fina, men om jag måste så säger jag nog fjärde. Och förresten, jag saknar dig knasboll<3

    SvaraRadera
  2. nummer ett eller fyra...

    älskar att du älskar den älskar dig

    SvaraRadera
  3. Jag gillar fyran! VILL OCKSÅ HA ETT KALEIDOSCOPE ATT TITTA I NÅGON DAG.

    SvaraRadera