söndag 25 april 2010

Redo för lite koreansk galenskap?

(I alla fall tror jag att det är koreanskt, men det kan såklart vara thailändskt eller japanskt också, fast jag tvivlar starkt på japanskt, min erfarenhet på ämnet säger mig att stilen är mycket mer koreansk. Har jag erfarenhet på ämnet? Min enda referens är eLouai, som jag misstänker är koreansk.)
Snyggt...

Det är lite svårt att läsa, men det står faktiskt på fullaste allvar:
We are pretty baby angel.
We live in beautiful heaven. Hahaha!!
Love vows to always bloom.
What the world need is love.
Eeh, what?

Hehe Tinkle Cat...

Öh, jaha... Flirtar TWIN-BEARs (versaler ffs) ena huvud med mig?

Pongs vänner är nyckelpigor, då är väl Pong antingen en annan nyckelpiga eller en disneyprinsessa kan man anta.

Nehej, Pong var visst en panda, fast utan svart runt ögonen. Eller så är Pong nyckelpigan på pandans(?) huvud. Det skulle ju vara fint i och för sig.

Hon har väldigt fel, trust me on this one.

Snyggt. Stilren kombination, na?

"We can high high up to the sky". Va?

lägg märke till att det inte bara krävs ett, utan så mycket som två(!) utropstecken efter namnet på de vita marshmallowsen.

"Hello?" Men snälla nån, var säker på dig själv, lilla Hello Kitty-ripoffkanin.

Today is funny-day.

2 kommentarer:

  1. Sv: ja, det har vi nog (och det kan ju vara trevligt med någon som beundrar en nästan lika mycket som man beundrar sig själv, haha).
    om du vill vara en bra stalker borde du det, för det vill du väl vara? :))))

    SvaraRadera