tisdag 13 april 2010

Snoooooooooop (+ lite fundamentalister i Somalia)


Alltså, jävligt trevlig låt det här.
Önskar jag hade något att säga men det har jag inte.

Javisstja, jag har en sak att säga: Snoop Dogg är så jäkla pimp så det finns inte!

En till sak: Somalia har förbjudit musik idag. All musik tydligen också, alltså jag kan ju fatta om de skulle bannlysa typ Marilyn Manson eller nåt annat såntdär som folk brukar tycka är läskigt. Men tydligen så gillar Allah varken Marilyn Manson, Fleet Foxes, Madonna eller Bach. Islamister är inte riktigt de skarpaste knivarna i lådan, inga religiösa fundamentalister är egentligen det.
Men det här tar nog ändå priset, eller det skulle ta priset, men jag har för mig att musik har varit förbjudet i Afghanistan tidigare så de kan få dela på medaljen.
Grattis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar