tisdag 6 oktober 2009

"...and I saw his girlfriend the other day, she was pregnant. So there goes your chances with this guy."

Är jag så genomskinlig?
Har Mattias en flickvän!!?!
Varför står inte hon som hans sambo på hitta.se?
Är de separerade?
Varför ska de ha barn om de inte ens bor ihop?
Borde de inte flytta ihop då?
Eller har de gjort slut?
Är hon gravid med Mattias barn eller någon annans?
Har de gjort slut för att hon väntar någon annans barn?
När gjorde de slut?
Har de gjort slut?
Vem var tjejen med barnen på grönan?
Hans tjej hade väl inga barn innan?
Han kramade henne bara, vänligt, var det hans bästa väns sambo/fru?
Var det Martins sambo/fru?
Var det Mattias syster?
Om det var hans tjej, verför kramades de bara?
Och om de nu gjorde slut på ett så uppenbarligen bittert vis borde han ju inte ens vilja se henne, än mindre kompiskrama henne, eller?
Var det hans tjej?
Står hon som hans sambo på eniro?
Om det var sant som Scott sa, att hon var typ 20, betyder det att jag inte är långt ifrån att vara inte för ung?
Var det en dubbelnegation?
Ska Mattias ha barn?

bara ett fåtal av de frågorna som nu glider runt i mitt medvetande som curlingstenar.
Jag är alltså isig och stenad.

Jag är isig och stenad och har matteprov i morgon.

1 kommentar: