måndag 19 oktober 2009

Min blogg (heter Einar... eller? Nu blev det bara random)

Vad är fel på min blogg?

  • Jag är trött på min layout men vet med mig att det inte är okej att byta layout för ofta.
  • Jag bloggar för lite om intressanta saker.
  • Jag gör ingen reklam för den...
  • ...så jag får inga läsare.

Eller? Je ne sais pas (oh yes, det var felfri franska det där). Njäe, jag kör på som vanligt, lägger upp mig på lite listor och är lika hysterisk som i verkligheten så ska det nog gå.

Feedback skulle vara helt wunderbart.
Alla idéer, kritik och beröm vill jag ha i kommentarerna. All feedback är bra feedback.

och så lite gaybatman bara för att det är så awesome.

2 kommentarer:

  1. Je ne sais pas var helt korrekt stavat i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. kör du på gay-batman så kommer jag att forever vara din trogna läsare

    SvaraRadera