onsdag 28 oktober 2009

Femtoien saker man kan hitta i mitt rum

Femtioen saker. hujedamig vad jobbigt det var att få till.

  1. Harry Potter och de vises sten
  2. Harry Potter och hemligheternas kammare
  3. Harry Potter och fången från Azkaban
  4. Harry Potter och den flammande bägaren
  5. Harry Potter och fenixordern
  6. Harry Potter och halvblodsprinsen
  7. Harry Potter och dödsrelikerna
  8. Ett jokerkort
  9. Ett till jokerkort
  10. Ett jokerkort med texten "Why so serious" skriven med skrivmaskin på
  11. Ett till jokerkort
  12. iPod
  13. Biljett till Bob Dylan-konsert
  14. Aquarium (Aqua)
  15. Never mind the bollocks here's the Sex Pistols
  16. 1000-bitarspussel med Sgt. Pepper-motiv
  17. Sko från indien
  18. Let it be
  19. Abbey road
  20. Help!
  21. The Beatles (white album)
  22. Revolver
  23. Sgt Peppers konely hearts club band
  24. Magical mystery tour
  25. Yellow submarine
  26. Axelklaffar
  27. Darth Vader-docka
  28. Min mormors glasögon från sjuttiotalet
  29. Min mammas glasögon från åttiotalet
  30. en "Stoppa en reaktor nu!"-knapp
  31. Ett öga rött av Jonas Hassen Khemiri
  32. Min far hade en dröm av Barack Obama
  33. Cancerkliniken av Alexandr Solsjenitsyn
  34. Tekopp från Indiska
  35. Beatleströja
  36. Trumpinne jag fått av Mattias Bärjed. med Fredrik Sandstens autograf.
  37. C-munspel
  38. Gitarr
  39. Stålmannen mot Muhammed Ali
  40. Lev som en gris dö som en hund med Markus Krunegårds autograf.
  41. Ett foto av min lillebror på en cykel för tio år sedan.
  42. The songs of David Bowie
  43. En bukett torkade rosor och nejlikor
  44. Brokeback Mountain
  45. I'm Not There
  46. Parfymen
  47. Min favoritparfym. Euphoria by Calvin Klein
  48. Hårtork från en svunnen tid
  49. The Graduate - original soundtrack
  50. The Velvet Underground & Nico
  51. R. M's höga hatt från tjugotalet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar