tisdag 9 februari 2010

Bloggar från skolan

Tisdag tisdag. Tråkdag skulle den heta i min kalender.
Morgondag, Tråkdag, Sämstdag, Dödsdag, Ljusetitunnelndag, LÖRDAG! ( med versaler och uttropstecken skulle det stavas, ja) och slutligen Sovdag.

Jag sitter i skolan, kom hit klockan 8:40. Första lektionen idag är 13:00. Härligt härligt. Nu får jag väl någonting gjort i alla fall. Kanske.

Jag är så satans hungrig, åt ingen riktig frukost, bara ett stort glas varm choklad och typ fem små biscotti. Jag vill äta currykyckling, aloo chaat, papadum och golgappas. Jag ska laga aloo chaat på fredag, får väl se hur det går, först måste jag köpa typ tamarindchutney och det vete fan om de har ens på Himalaya Livs dit jag ska gå.
Jag är farligt peppad inför den där indienresan hösten 2011, det kommer säkerligen dyka upp något som gör att jag absolut inte kan åka. Men jag vill verkligen, jag ska börja spara pengar typ nu så att jag faktiskt har råd med den. Ett och ett halvt år. Sen ska jag tamigfan åka dit. På riktigt.


Jag har höga förväntningar...
(och gissa btw vem som har sett Ravi Shankar live? Ja jävlar jag vill också bo i Delhi)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar