söndag 21 februari 2010

En favorit på twitter

Shahrukh Khans frågestunder på twitter är rätt mysiga. Så himla opretentiöst. Folk frågar och han svarar med långa svårtydiga tweets
acting inspires me/chicken for dinner/sexiness cos of not sleeping/not scared just dont like spiders/tell ur husband he is right,i am unreal.
Man kan aldrig vara riktigt säker på vad det är för frågor han svarar på, men har man ställt en fråga och han svarar så kan man väl gissa det. Till exempel så frågade jag vad han var rädd för och så skrev han i den där tweeten ovan att han inte är rädd för dem, men att han ogillar spindlar. Kan vara svaret på min fråga. Eller inte.

Charm.

Idag skrev han som svar på någon fråga att hans förnamn är två ord. Shah Rukh. Inte Sharukh. Känner att jag måste bättra mig lite. Jag skriver ju fel.

Om jag inte kommer iväg till skolan imorgon (all tunnelbanetrafik ovan jord inställd) så ska jag kolla på Swades: We, The People. Shah Rukh Khan som huvudrollsinehavare och A R Rahman som filmmusikkompositör. Det är en kombination som jag tror stenhårt på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar