torsdag 4 februari 2010

En smickrande kommentar.

nu vet jag egentligen inte hur inne du är på typ seeds, sonics, question mars osv MEN jag fattar att du i alla fall verkar ha en suverän smak i övrigt och eftersom att jag är för lat för att orka upptäcka/återuppta favoriter just nu så hoppas jag bara att du kan lägga upp någon liten sådan-aktig spellista som jag kan chilla galet till, haha. wohooo, hoppas

Jadu, "Anonymous", jag har faktiskt aldrig lyssnat på något av banden du nämnde, men jag blev så smickrad av att någon som jag inte vet vem det är läser min blogg (eller, det kanske är någon jag känner, men som inte orkade skriva sitt namn, wuddevah) att jag tänker göra en spellista åt dig ändå.

Så, projekt Anonym är igång. Jag ska lyssna in mig på de där snygga banden och sen gör jag en spellista med lite deras musik och lite annan musik som jag tycker passar in och som jag kan relatera till musiken som redan finns där.
Nu blev det osammanhängande, kanske.

Goodnight, som man säger i Indien. (Nej, de var kolonialiserade för länge för att fortfarande använda sitt riktiga ord på hindi)

1 kommentar:

  1. underbart! ser jag fram emot. nej, jag skulle inte säga att vi känner varandra, men vi har pratat och så för längesen tror jag. har i alla fall fastnat för din blogg då den ofta innehåller kul läsning och för det mesta grym musik! :)

    SvaraRadera