fredag 5 februari 2010

Ctrl+Y

Var i Romme och åkte snowboard idag. Lite besviken på trillandet. Jag vill vurpa ordentligt åtminstånde en gång per skidåkning, men nu bara trillade jag och gled några meter svart brant en gång. Mesigt.

Nu sitter jag hemma, lyssnar på The Seeds (operation Anonym förstår ni), klipper med ögonlocken och längtar efter folk som jag inte borde längta efter.
Så här dum har jag inte varit sedan nian.


Aanywhoou.... Min mamma kom hem från Kina idag och hon hade köpt godis åt mig. En sorts godisar som heter White Rabbit och är gjorda på röda bönor, och så en sorts sesamkakor och någon sorts torkade bär. Äckliga godisar säger jag såhär innan jag smakat. (Jag har fortfarande kvar Hong Kong-godis i en låda. Det är äckligt). Det ligger en påse Bubblizz på mitt skrivbord och den prioriteras först.
Hon hade köpt Avatar på dvd också. Den är inspelad med handkamera på en biograf. De första två tre minuterna finns inte med. Allt är blått. Undertexten är frammatad ur en slumpgenerator.

Insåg nyss att det enda jävla ordet på hindi i min nyskrivna låt är fel. Grammatiskt. Femininum/maskulinum. Pyari/pyare.
Speaking of hindi så längtar jag lite efter att prata med min för tillfället favoritmänniska som nästan alltid kan finnas länkad till i twitterfeeden där på kanten.
Det ska jag göra också. I helgen.

1 kommentar:

  1. "men nu bara trillade jag och gled några meter svart brant en gång. Mesigt." haha :D

    SvaraRadera