lördag 6 februari 2010

Sådär

Jag skickade ett paket i veckan och har sedan i onsdags oroat mig för att ha skrivit en adress som inte finns och så skulle det inte gå att skicka tillbaka för jag glömde returadress.
Det var ingen fara.

Paketet har kommit fram och någon är jätteglad och rörd. Mitt uppdrag är slutfört.
Fast jag vill ha ett paket tillbaka nu också, chop chop!
Jag kräver inte choklad, begagnade skivor, maskinskrivna brev med nedkladdade porträtt av Paul McCartney och fina vykort. Absolut inte. Jag skulle nöja mig med ett brev faktiskt. Men det måste komma fram någon gång. Eller skickas till att börja med.

Annars är allt frid och fröjd.
För övrigt så är påfågeln (trots att påfågeln jag målat av är mexikansk) Indiens nationalfågel.
Vi är ganska duktigt hack i häl med fågeln som Paul Mccartney har skrivit en hel sång om i och för sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar