måndag 1 februari 2010

Mnjääe.

Jo, jag hade tänkt blogga lite. Fast jag vet inte vad jag ska säga riktigt, jag ska inte hålla på och tjata om Indien, vad har jag för connection till stället egentligen? Jag gillar kulturen. Jag är internetkompis med en kille från new Delhi och om sanningen ska fram så har jag väl kanske en liten crush på honom.
Ända sedan typ sexan har jag kännt en stark koppling till Indien.
Men jag skulle inte prata om Indien idag.
Sorgligt nog så har jag inget annat att prata om. Jag såg Snabba Cash med pappa nyss. Jag gillade den väl men den saknade en Vinay Pathak eller en Shahrukh Khan. Fast jag grät på slutet ändå, våld är sorgligt.
Jag var på bengans idag och köpte inga skivor. Fastän det är rea. Intalade mig att det var för att jag ska köpa The Beatles In Mono. Men jag sneglade knappt ens på Monsters of Folk, helt ointresserad. Så då intalade jag mig att det var för att jag mer är på filmhumör, och när jag lyssnar på musik så vill jag bara höra filmmusiken.
Men det är inte sant. För jag njöt inte av filmen idag.

Indie(r)n tack, det är det enda som intresserar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar